زمان بازی‌های تیم ملی درانتخابی جام جهانی+برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است دو پرسپولیسی با یحیی گل‌محمدی به فولاد می‌روند رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم
سرخط خبرها

پرسپولیس در رده سوم آسیا ایستاد

  • کد خبر: ۲۳۵۴۳۰
  • ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
پرسپولیس در رده سوم آسیا ایستاد
سرخپوشان پایتخت با کسب قهرمانی لیگ برتر، دوباره به جایگاه سوم آسیا رسیده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، وبسایت فوتبال دیتابیس یکی از معدود پایگاه‌های داده‌پردازی فوتبال است که مسابقات باشگاهی آسیا را نیز رصد می‌کند و در رده‌بندی خود قرار می‌دهد. بر این اساس تیم الهلال و النصر که تیم‌های کهکشانی فوتبال قاره هستند، همچنان در رتبه نخست آسیا قرار دارند.

اما رتبه سوم حالا به پرسپولیس رسیده و سرخپوشان با کسب قهرمانی لیگ برتر، دوباره به جایگاه سوم آسیا رسیده‌اند. در رتبه چهارم اولسان هیوندای حضور دارد که این چند هفته در کی لیگ عملکرد خوبی داشته و احتمال دارد با ادامه صدرنشینی جایگاه پرسپولیس را بگیرد.

استقلال توانسته به جایگاه پنجم برسد و باتوجه به اختلاف ۱۶ امتیازی با پرسپولیس برای فصل آینده از شانس خوبی برخوردار است تا بعد از سال‌ها جایگاه پرسپولیس را بگیرد.

جالب اینکه العین به دلیل نتایج ضعیف سالیان گذشته از بین تیم‌های برتر به دور است و با قهرمانی در آسیا هم تنها توانسته به جمع ده تیم برتر صعود کند.

سپاهان دیگر نماینده ایران در جایگاه دوازدهم قرار دارد، اما احتمالا این تیم نیز نظیر العین با آپدیت این رنکینگ جایگاه بهتری را خواهد داشت.

پرسپولیس در رده سوم آسیا ایستاد

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->